Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Вчені виявили сліди падіння на Землю гігантського астероїда

17 травня 2016, 13:53

Космічне тіло, що впало, було найбільшим за всю історію

Вчені виявили сліди падіння на Землю гігантського астероїда. Фото: Discovered

В Австралії знайшли сліди падіння гігантського астероїда, діаметром в 30 км, яке призвело до серії 11-бальних землетрусів, цунамі висотою в кілька сотень метрів і масштабних руйнувань приблизно 3,46 млрд років тому. Про це повідомляє "Эспрессо" з посиланням на Precambrian Research.

"Це падіння викликало серію землетрусів, чия сила на порядок перевищувала найпотужніші поштовхи сьогодні, і воно викликало найпотужніші цунамі, які повинні були роздрібнити прибережні скелі. Породи, викинуті в повітря після цього падіння, повинні були поширитися по всій Землі", – заявив Ендрю Гліксона з Національного університету Австралії в Канберрі.

Приблизно 3,8-3,5 млрд років тому Земля і Місяць пережили інтенсивне "бомбардування" великими астероїдами і кометами, що населяли внутрішню частину Сонячної системи в той час. Ці бомбардування, як сьогодні вважають планетологи, принесли на Землю золото, воду і ті "цеглинки життя", з яких пізніше сформувалися наші предки.

В тренді
Все банально: експерт пояснив, навіщо Трампу Гренландія
Дональд Трамп

Геологи знайшли сліди одного з останніх подібних падінь, яке претендує на роль самого серйозного падіння астероїда на Землю за всю історію її існування, вивчаючи відкладення древніх порід, які виникли в далекій давнині, приблизно 3,5-3,7 млрд років тому, майже відразу після того, як Земля охолола і на ній з'явилися океани і перші клаптики суші.

Загрузка...