Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Вчені відкрили нову корисну властивість марихуани

28 жовтня 2016, 17:55

Експерти поки що не знають, чи може речовина допомогти людині краще бачити в темряві, проте в майбутньому подальші дослідження допоможуть в лікуванні хвороб очей

Фото: архів

Дослідники провели експеримент на африканських пуголовках, які, як виявилося, під впливом речовини, що міститься в марихуані, краще бачили в темряві, свідчать дані вчених, опубліковані на науковому порталі Elife.

Вчені вирішили провести дослідження впливу марихуани на очі на прикладі личинок африканських кігтистих жаб.

У першій частині експерименту дослідники ввели пуголовкам синтетичний каннабіноїд, щоб перевірити дію речовини на тканини очей, і за допомогою мікроелектродів фіксували, як клітини сітківки, що становлять очний нерв, реагували на світло.

Виявилося, що каннабіноїд зробив клітини чутливішими, вони швидше реагували як на яскраве, так і на тьмяне світло.

В тренді
"Євробляхам" готують відстрочку штрафів, Росію хочуть повернути до "Великої вісімки": підсумки дня

Щоб зрозуміти, чи вплинуло це на зір пуголовків, вчені помістили їх до чашки Петрі і спостерігали, як ті реагують на темні точки при різних рівнях освітленості, до і після введення каннабіноіда.

"Зазвичай пуголовки спливають від темних точок, приймаючи їх за хижаків. Вчені виявили, що при нормальному освітленні немає ніякої різниці в тому, як реагують на точки звичайні пуголовки і ті, яким ввели препарат. При поганому ж освітленні пуголовки з каннабіноїдом уникали набагато більшої кількості темних точок, ніж звичайні, – їх зір в темряві дійсно став краще", – йдеться в статті.

Однак дослідники поки що не знають, чи може речовина поліпшити зір людини. Вчені припускають, що подальші дослідження можуть допомогти знайти ефективніші методи лікування таких хвороб, як дистрофія сітківки і глаукома.

Загрузка...