Американська компанія Boeing провела близько ста льотних випробувань удосконаленої допоміжної системи маневрування MCAS, збій якої передував катастрофі літака серії 737 Max в Ефіопії. Про це повідомив генеральний директор Boeing Денніс Меленберг.
"Наші інженери та техніки невпинно працювали у взаємодії з Федеральним авіаційним управлінням США і замовниками, щоб завершити й встановити оновлення програмного забезпечення. Воно має гарантувати, щоб такі інциденти більше не повторювалися", – заявив Меленберга. Він не уточнив, коли оновлення MCAS планується впровадити, щоб пройти сертифікацію та відновити польоти 737 Max.
Нагадаємо, нещодавно генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи літака авіакомпанії Ethiopian Airlines, заявив, що збій у системі поліпшення характеристики маневреності MCAS мав місце на борту обох потерпілих за останні п'ять місяців літаків Boeing 737 MAX.
Відзначимо, що авіакатастрофа сталася 10 березня, внаслідок чого загинуло 157 осіб. Рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, що виконував Boeing 737 Max 8 впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.
Це стало другою катастрофою американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав в Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинуло 189 осіб.
Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з тієї ж причини, що й катастрофа в Індонезії.
Читайте також:
- Акціонер Boeing подав до суду США позов проти компанії за звинуваченням у приховуванні проблем з безпекою
- Через катастрофу в Ефіопії Boeing не отримала у березні жодного замовлення на літаки сімейства 737
- США готуються ввести нові мита на товари з ЄС
- У Boeing назвали причини катастрофи літаків в Індонезії та Ефіопії
- Компанія Boeing заявила ще про один збій програмного забезпечення – ЗМІ