Зробити стартовою
26,33
29,51
РУС

Екіпаж космічного корабля "Союз МС-08" перейшов на борт МКС

Американські астронавти вийдуть у космос через шість днів після прибуття на станцію, російські – в серпні

Фото: pixabay.com
Фото: pixabay.com.

Три члени екіпажу космічного корабля "Союз МС-08", запущеного з Байконура в середу, після перевірки герметичності стикування перейшли на борт Міжнародної космічної станції (МКС).

У складі екіпажу корабля "Союз МС-08" члени тривалої експедиції МКС-55/56 – астронавти NASA Ендрю Фойстел і Річард Арнольд, а також космонавт "Роскосмосу" Олег Артем'єв.

Американські астронавти вийдуть у відкритий космос за все через шість днів після прибуття на станцію.

"У Ендрю Фойстела буде завдання по установці зовнішніх бездротових антен, тому що до нас приходить дуже багато даних і їх треба обробляти. У мене будуть дуже цікаві завдання по роботі з маніпулятором. Спільно ми займемося перенесенням тих самих камер, за допомогою яких ми отримуємо красиве зображення Землі", - сказав астронавт NASA, бортінженер корабля "Союз МС-08" Р.Арнольд перед польотом.

Російські космонавти для виконання ряду наукових експериментів і запуску наноспутників вийдуть у відкритий космос в серпні.

"Велика частина робіт на орбіті буде присвячена науці, 85% робіт будуть проводитися в рамках експерименту "Ікарус": буде встановлюватися більша антена, щоб вивчати основні шляхи міграції птахів. Будемо вивчати шляхи їх польотів. Це може впливати на зміну льотних трас, наприклад, повітряних суден. До того ж птахи є рознощиками захворювань, важливо розуміти, як відбувається їх міграція", – зазначив командир корабля О.Артемьєв.

Як повідомлялося
, російський астронавт на МКС вирішив влаштувати "льотні випробуванні"напилососічерез частіпитанняпро польотинаньому.

Нагадаємо,у вересніминулогорокуросійський космонавт показав відео полярного сяйва з орбіти Землі. Полярним сяйвомабоавророюназиваютьсвітінняверхніхшаріватмосферивнаслідокїхвзаємодіїззарядженимичастинкамисонячноговітру.

Нещодавноповідомлялося,щояпонськийастронавтпохваливсязмінами тіла за три тижні в космосі.

Ви зараз переглядаєте новину " Екіпаж космічного корабля "Союз МС-08" перейшов на борт МКС". Інші США дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Інтерфакс

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів