Зробити стартовою
26,37
29,46
РУС

Експерти дев'яти агентств підтвердили участь в оцінці модернізації Boeing 737 MAX

На початку квітня ФАУ оголосило про створення спільної комісії з контролю за модернізацією систем літаків Boeing 737 MAX

Фото: AFP

Експерти дев'яти міжнародних авіарегуляторів підтвердили участь в оцінці успіхів корпорації Boeing з модернізації систем літаків 737 MAX ("737-макс"). Про це повідомило у п'ятницю на своєму сайті Федеральне авіаційне управління (ФАУ) США.

"Експерти дев'яти агентств цивільної авіації підтвердили свою участь у спільній комісії з контролю над модернізацією систем літаків Boeing 737 MAX, створеної раніше поточного місяця ФАУ. Команда комісії займеться всеосяжною оцінкою сертифікації автоматичної системи контролю польоту", – йдеться у заяві ФАУ. За даними авіарегулятора, до складу комісії увійдуть представники Австралії, Бразилії, Канади, Китаю, ЄС, Японії, Індонезії, Сінгапуру і ОАЕ. Перше засідання призначено на 29 квітня, всього ж, як очікується, робота комісії триватиме 90 днів.

На початку квітня ФАУ оголосило про створення спільної комісії з контролю за модернізацією систем літаків Boeing 737 MAX. За даними ФАУ, контролюючий орган буде співпрацювати з Національним управлінням з аеронавтики та дослідження космічного простору (НАСА), а також міжнародними авіарегуляторами. Комісія займеться розглядом результатів модернізації системи MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System – "Система поліпшення характеристик маневреності"), збій в роботі якої, як передбачається, призвів до аварії ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8.

Раніше авіакомпанія Boeing заявила про успішне проведення випробувань оновленого програмного забезпечення літаків 737 MAX 8. За даними агентства Рейтер, зміни були внесені до системи MCAS. У компанії уточнили, що в найближчі тижні оновлене ПЗ представлять експертам ФАУ.

Нагадаємо, корпорація Boeing визнала наявність ще одного збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки у системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Нагадаємо, нещодавно генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи літака авіакомпанії Ethiopian Airlines, заявив, що збій в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS мав місце на борту обох літаків Boeing 737 MAX, що зазнали катастрофи за останні п'ять місяців.

Відзначимо, що авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що здійснював рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.

Це стало другою катастрофою американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.


Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана  трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Експерти дев'яти агентств підтвердили участь в оцінці модернізації Boeing 737 MAX". Інші США дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

ТАСС

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь