Зробити стартовою
26,96
30,47
РУС

Виверження найактивнішого вулкана в світі: на Гаваях почалася евакуація

Вулкан Кілауеа почав викидати потоки лави і попелу

Виверження найактивнішого вулкана в світі: на Гаваях почалася евакуація США Вулкан Кілауеа почав викидати потоки лави і попелу

Гавайський вулкан Кілауеа на Великому острові почав виверження. Він став викидати потоки лави і попелу. Влада евакуює близько 1,5 тисячі осіб з населеного пункту Леілані-Естейтс, який опинився в зоні лиха, повідомляє Associated Press.

Незадовго до цього Геологічна служба США зафіксувала кілька підземних поштовхів магнітудою до 5,0 в районі вулкана.

Кілауеа вважається одним з найактивніших вулканів в світі.

Також на острові Суматра на півночі Індонезії оголосили найвищий рівень небезпеки польотів після виверження вулкана Синабунг.

Нагадаємо, раніше вчені з Університету Іллінойсу за допомогою комп'ютерних технологій виявили нові подробиці будови Йеллоустоун, які роблять його ще більш небезпечним супервулканом - дані нових досліджень породжують нові питання, зокрема, про попередні виверження вулкана. На думку вчених, ситуація може стати непередбачуваною в будь-який момент, і нове виверження може статися звідти, звідки його ніхто не чекає.

Крім того, нещодавно ми писали про те, що вчені виявили вулкан, здатний стерти Японію з лиця Землі.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Виверження найактивнішого вулкана в світі: на Гаваях почалася евакуація". Інші США дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів