Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Виверження найактивнішого вулкана в світі: на Гаваях почалася евакуація

4 травня 2018, 11:38

Вулкан Кілауеа почав викидати потоки лави і попелу

Гавайський вулкан Кілауеа на Великому острові почав виверження. Він став викидати потоки лави і попелу. Влада евакуює близько 1,5 тисячі осіб з населеного пункту Леілані-Естейтс, який опинився в зоні лиха, повідомляє Associated Press.

Незадовго до цього Геологічна служба США зафіксувала кілька підземних поштовхів магнітудою до 5,0 в районі вулкана.

Кілауеа вважається одним з найактивніших вулканів в світі.

В тренді
"В рай думає потрапити?": Путін знову став об'єктом насмішок у мережі
Володимир Путін у ВДІКу

Також на острові Суматра на півночі Індонезії оголосили найвищий рівень небезпеки польотів після виверження вулкана Синабунг.

Нагадаємо, раніше вчені з Університету Іллінойсу за допомогою комп'ютерних технологій виявили нові подробиці будови Йеллоустоун, які роблять його ще більш небезпечним супервулканом - дані нових досліджень породжують нові питання, зокрема, про попередні виверження вулкана. На думку вчених, ситуація може стати непередбачуваною в будь-який момент, і нове виверження може статися звідти, звідки його ніхто не чекає.

Крім того, нещодавно ми писали про те, що вчені виявили вулкан, здатний стерти Японію з лиця Землі.

Загрузка...