Корпорація Boeing визнала наявність ще одного збою програмного забезпечення (ПО) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System). Про це повідомляють іноземні ЗМІ.
"Ми вживаємо заходів для того, щоб повністю позбутися від цієї відносно їроблеми, і у нас вже є рішення", – йдеться в заяві компанії.
При цьому джерела в Boeing на умовах анонімності сказали, що мова йде про збій, який представляє критичну загрозу для безпеки польотів. Згідно з цими даними, саме через виявлення другої проблеми з ПО компанія не змогла в встановлені терміни надати його оновлення на розгляд Федеральному авіаційному управлінню США.
"Дуже неприємна ситуація, коли був один фактор, який зіграв роль в катастрофі, а потім через три тижні ви знаходите ще один", – відзначило джерело.
Нагадаємо, нещодавно генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи літака авіакомпанії Ethiopian Airlines, заявив, що збій в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS мав місце на борту обох літаків Boeing 737 MAX, що зазнали катастрофи за останні п'ять місяців.
Відзначимо, що авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що здійснював рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.
Це стало другою катастрофою американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.
Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії.