Міжнародна група вчених знайшла життя на Марсі

8 Червня 2018, 01:42

Точне походження фрагментів встановити складно

<p style="text-align: justify;">Марс. Фото: pixabay.com</p>
Марс. Фото: pixabay.com

Група вчених із США, Франції та Мексики повідомила, що вони виявили в покладах марсіанської глини органічні молекули і леткі сполуки. Результати роботи опубліковані в журналі Science.

Такі речовини цілком могли утворитися в результаті життєдіяльності інопланетних організмів. Вчені аналізували проби грунту з марсохода Curiosity в рамках місії Mars Science Laboratory в двох місцях кратера Гейла. Ровер піддав проби нагрівання до 500-850 градусів Цельсія, визначивши молекули, що виділилися при цьому.

Ці молекули могли бути фрагментами більших з'єднань. Їх ймовірними джерелами могли бути як живі істоти, так і метеорити і геологічні процеси, в тому числі вулканізм або гідротермальних активність. Точне походження складно встановити, оскільки явні ознаки їх біологічної природи могли бути знищені радіацією і діагенезом.

Такі органічні речовини краще збереглися в марсіанських породах на більшій глибині, де вони меншою мірою схильні до окислення і іонізації.

Раніше група вчених, провівши комплексний аналіз поверхні Марса, знайшла місце, що представляє найбільший інтерес з астропалеонтологічної точки зору.

Також психологи космічного центру імені Джонсона опублікували вимоги до претендентів, які бажають полетіти на Марс в складі команди NASA. На їхню думку, особливо важливо, щоб учасники експерименту були емоційно стабільні, поступливі і відкриті для спілкування.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter