Зробити стартовою
26,62
29,61
РУС

NASA відкрило вакансію офіцера із захисту планети

Федеральне космічне агентство США шукає "планетарного захисника" на повний робочий день

Фото: newsuniverse.ru
Фото: newsuniverse.ru.

Космічне агентство NASA оголосило про пошук співробітника на посаду офіцера планетарного захисту. Оголошення про найм розміщено на федеральному порталі з пошуку державних службовців USA Jobs, передає РБК.

NASA дотримується "політики щодо захисту планет", згідно з якою необхідно запобігати навмисного або випадкового перенесення мікроорганізмів і будь-якої органіки з планети Земля на інші небесні тіла і навпаки, йдеться в описі вакансії.

Планетарному захиснику NASA належить стежити за дотриманням цих принципів і спостерігати за місіями з дослідження космосу, які організовує NASA, будь то польоти людей або дослідження за допомогою роботизованих апаратів, які потім повертаються на Землю із зразками.

В обов'язки спеціаліста входитиме незалежне консультування Служби безпеки польотів та інших підрозділів космічного агентства з проблем, які пов'язані з забезпеченням безпеки Землі, і бути посередником між NASA і іншими державними органами США.

Планетарному захиснику також належить розробляти внутрішні рекомендації для агентства і стандарти планетарної безпеки, а також оцінювати ризики.

На цю роботу агентство готове прийняти кандидатів, у яких є:

• науковий ступінь з фізики, математики або в прикладних науках;
  • досвід роботи на високих посадах в держустановах США;
  • розуміння сфери планетарного захисту;
  • досвід інженерно-технічної роботи.

Крім того, планетарний захисник NASA повинен бути готовий до частих відряджень.

Також кандидат повинен бути дипломатичним і вміти приймати вигідні для всіх рішення за підсумками "складних багатосторонніх дискусій". Оклад на цій посаді буде встановлений в межах від 124 тис. доларів до 187 тис. доларів на рік.

Видання Business Insider зазначає, що багато космічних агентств наймають людей на посаду планетарних захисників, однак, як правило, такі фахівці є сумісниками. Робота на позиції планетарного захисника на повний робочий день є тільки в NASA і в Європейському космічному агентстві.

У NASA посаду планетарного захисника на повну ставку існує з 2014 року. Згідно із законом одна людина може займати її три роки з можливістю продовження контракту до п'яти років. З 2014 по 2017 рік планетарним захисником NASA була фахівець з біології рослин Катарін Конлі.

Нагадаємо, NASA опублікувало керівництво з безпеки перед сонячним затемненням.

Ви зараз переглядаєте новину " NASA відкрило вакансію офіцера із захисту планети". Інші США дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів