Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Росія вже веде втручання у вибори США 2020 року – ЗМІ

22 лютого, 04:28

Президентські праймеріз 2020 року стануть наступним полем бою, де робитимуться спроби розділити і збити з пантелику Америку

/ Фото: Getty Images

В интернете уже идет скоординированная кампания по дезинформации в отношении кандидатов от Демократической партии США, готовящихся к выборам 2020 года. И эта кампания в некоторой степени похожа на атаки, проводившиеся ране. А кандидатов уже атакуют теми же методами, какие использовала Россия в 2016 и в 2018 годах. Об этом пишет издание Vanity Fair.

В інтернеті вже триває скоординована кампанія з дезінформації щодо кандидатів від Демократичної партії США, що готуються до виборів 2020 року. І ця кампанія певною мірою схожа на атаки, що здійснювалися раніше. А кандидатів вже атакують тими ж методами, які використовувала Росія 2016 і 2018 років. Про це пише видання Vanity Fair.

Зі слів видання, хоча гонка за президентський пост 2020 року в США ще й не розпочалася, але експерти в царині цифрових технологій вже з усією серйозністю відзначають, що ведеться "безперервна і послідовна" кампанія з дезінформації, і під ударом зперебувають провідні демократи.

Реклама

"У наявності чіткі ознаки скоординованих зусиль невизначеного масштабу, які мають спільні риси з комп'ютерними пропагандистськими атаками, котрі здійснювалися інтернет-тролями російського Агентства інтернет-досліджень 2016 року.

Складається враження, що президентські праймеріз 2020 року стануть наступним полем бою, де здійснюватимуться спроби розділити і збити з пантелику Америку. Що стосується інформаційної війни 2020 року, то ми не на межі цієї війни – ми вже у третьому раунді", – йдеться у публікації.

В тренді
ПАРЄ звинуватила скандального російського депутата в зливі інформації кремлівським ЗМІ
Леонід Слуцький. Фото: сайт Держдуми РФ

Згідно з проведеним аналізом, нова кампанія з дезінформації, за наявними відомостями, включає знайому суміш мемів, хештегів і вводить в оману зображення позицій кандидатів. Її мета, напевно – використовувати і загострити розколи серед американців; як і 2016 року, більшість постів навмисно грають на расовому питанні.

"Ми можемо рішуче заявити, що велика група підозрілих акаунтів, які були активні під час однієї з найбільших операцій з надання впливу на вибори 2016 року, зараз залучені в" безперервну і послідовну" діяльність в підготовці до виборів 2020 року. Відмінність в тому, що нова кампанія видається ще витонченіше", – зазначає видання, додаючи, що крім Росії новими гравцями можуть бути Північна Корея та Іран.

Нагадаємо, голова комітету з розвідки палати представників американського конгресу Адам Шифф оголосив, що його комітет відновлює розслідування втручання Росії в президентські вибори 2016 року.

Раніше Дональд Трамп зазначив, що викриття імен російських шпигунів ГРУ, які брали активну участь у втручанні в американські вибори – це наслідки недалекоглядної політики його попередника – Барака Обами.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...