Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В роботі літаків Boeing 737 MAX виявили нові несправності

3 червня, 02:45

Регулятор також анонсував випуск спеціального документа, що зобов'язує Boeing ліквідувати дефектні елементи передкрилків

Компанія Boeing виявила брак деталей передкрилків для моделей Boeing 737NG і Boeing 737 MAX, дефекти виявлені у 312 літаках по всьому світу, повідомило Федеральне управління цивільної авіації США (FAA).

"Boeing повідомив FAA, що предкрилки певних 737 NG і 737 MAX могли бути виготовлені неправильно і не відповідати всім чинним стандартам міцності та надійності", – йдеться у повідомленні на сайті регулятора.

Відзначається, що дефектні деталі схильні до передчасного зносу і можуть стати причиною пошкоджень повітряних суден під час польоту.

За підсумками спільного розслідування Boeing і FAA, виявлено до 148 бракованих деталей, виготовлених молодшими постачальниками для компанії Boeing, і визначені серійні номери літаків, на які дефектні елементи могли бути встановлені.

Реклама

Брак торкнувся 133 літаків моделі 737 NG і 179 літаків 737 MAX по всьому світу, сказано у повідомленні FAA.

Регулятор також анонсував випуск спеціального документу, що зобов'язує Boeing ліквідувати дефектні елементи передкрилків. Операторам порушених літаків дається 10 днів, щоб зняти з них браковані деталі. Міжнародні організації цивільної авіації вже повідомлені про стан літаків та необхідні подальші дії.

Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing у березні зменшилася більше ніж на 40 млрд доларів після аварії літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.

В тренді
Через що протести в Барселоні і чому падає зростання економіки: головні новини світу

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що й катастрофа в Індонезії

Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений в момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксоване і у літака Lion Air, що розбився.

Нагадаємо, раніше корпорація Boeing визнала наявність збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Авіакатастрофа в Індонезії сталася 29 жовтня 2018 року. Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав у море Яванця через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб. А 10 березня літак цієї ж модифікації впав в Ефіопії, внаслідок чого загинуло 157 осіб.

А на початку травня 2019 року в США літак Boeing 737 під час посадки викотився за межі злітно-посадкової смуги і впав у річку. На борту було 136 осіб.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...