Пілоти трьох американських авіакомпаній, які літають на літаках Boeing 737 MAX, протестували зміни програмного забезпечення, розробленого Boeing, для ключової системи стабілізації Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS, "Збільшення характеристик системи маневрування"). Про це повідомляє CNN і посиланням на інформовані джерела.
Польоти відбулися в районі Сіетла після того, як пілоти за допомогою симуляторів протестували оновлену систему MCAS.
У тестуванні за допомогою симуляторів взяли участь пілоти трьох американських авіакомпаній – Southwest Airlines, American Airlines і United Airlines, а також двох іноземних авіакомпаній, назви яких не вказують.
Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing у березні зменшиласябільш ніж на 40 млрд доларів після краху літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.
Авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, упав приблизно в 60 км на північний захід від ефіопської столиці.
Це стало другою аварією американського літака цієї модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, упав у море Яванця через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.
Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що ця трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії..
Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений в момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксовано і у літака Lion Air, що розбився.
Читайте також:
- Стала відома дата попереднього звіту про причини авіакатастрофи Boeing в Ефіопії
- Стало відомо, чому в США Boeing 737 MAX повернувся в аеропорт після зльоту
- У США лайнер Boeing 737 MAX повернувся в аеропорт після зльоту
- У Полтаві знову працює аеропорт: тепер можна літати на Boeing в Єгипет і Туреччину