Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Втручання Кремля в американські вибори виявилося ефективнішим, ніж вважалося раніше

6 червня, 11:43

Основна маса російських акаунтів маскувалася під регіональні новинні канали та політичні організації

/ Фото: Getty Images

Кампанія перед президентськими виборами в США у 2016 році, що проводилася петербурзьким "Агентством інтернет-досліджень" (IRA) в Twitter, була більш об'ємною, скоординованою і ефективною, ніж вважалося раніше. Про це заявила компанія Symantec, що займається питаннями кібербезпеки.

"Операція була ретельно спланована, часто акаунти реєструвалися за кілька місяців до їх використання і задовго до президентських виборів 2016 року в США. Середній час між створенням облікового запису і першого твіту склав 177 днів", - випливає зі статті, опублікованій на сайті компанії.

Дослідження Symantec, в ході якого було проаналізовано майже 3,9 тис. акаунтів і 10 млн твітів, також показало, що найбільш цитований аккаунт набрав понад 6 млн. ретвітів.

При цьому тільки 1850 з них були зроблені пов'язаними з IRA обліковими записами.

"Це означає, що багато ретвітів могли виходити від справжніх користувачів Twitter," - підкреслює компанія.

Реклама

Відзначається, що основна маса акаунтів маскувалася під регіональні новинні канали та політичні організації.

Крім того, Symantec виявила, що хоча більшість облікових записів були автоматизовані, деяких з них демонстрували ознаки "ручного втручання" такі як "розміщення оригінального контенту або невелика зміна формулювання передрукованого контенту, імовірно в спробі зробити їх більш автентичними і зменшити ризик їх видалення".

Компанія відзначає, що до оприлюднення інформації про IRA вважалося, що пости, які публікуються в рамках кампанії, були спрямовані на вплив лише на представників однієї політичної партії США. Однак, як показало дослідження, пропаганда була спрямована як на прихильників демократів, так і на республіканців. При цьому вплив чинився на найбільш незадоволених представників двох таборів.

В тренді
Через що протести в Барселоні і чому падає зростання економіки: головні новини світу

"Головною метою кампанії, мабуть, було посіяти розбрат. (...) Це не обмежувалося лише сферою онлайн. Кілька аккаунтів були використані для організації політичних мітингів в США ...", - йдеться у доповіді.

"Сам масштаб і вплив цієї пропагандистської кампанії, очевидно, викликає глибоку заклопотаність у виборців у всіх країнах, які можуть побоюватися повторення того, що сталося напередодні президентських виборів в США у 2016 році", - робить висновок Symantec.

Американські ЗМІ називають "Агентство інтернет-досліджень" "фабрикою тролів". "Агентство інтернет-досліджень" фігурує в розслідуванні спецпрокурора США у "російській справі" Роберта Мюллера, воно внесене до санкційних списків США за втручання в американські президентські вибори 2016 року.

Раніше держсекретар США Майк Помпео заявив, що загроза втручання Росії в американські виборине обмежиться досвідом минулих років, вона буде зберігатися протягом наступних десятиліть.

"Повинні очікувати, що росіяни продовжать займатися цим і у 2050 році", - зазначив Помпео.

Нагадаємо, голова комітету з розвідки Палати представників американського Конгресу Адам Шифф оголосив, що його комітет відновлює розслідування втручання Росії у президентські вибори 2016 року.

Раніше Дональд Трамп зазначив, що викриття імен російських шпигунів ГРУ, які брали активну участь у втручанні в американські вибори – це наслідки недалекоглядної політики його попередника – Барака Обами.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...