У Сонячній системі поповнення: вчені відкрили нову планету

12 Жовтня 2016, 15:26

Небесне тіло за розміром удвічі менше найменшої планети нашої системи Плутона

<p style="text-align: justify;">Нова карликова планета. Фото: Caltech / R. Hurt (IPAC)</p>
Нова карликова планета. Фото: Caltech / R. Hurt (IPAC)

Астрофізик Девід Гердес з командою студентів Мічиганського університету відкрили нову карликову планету в Сонячній системі – 2014 UZ224, повідомляє The Washington Post.

Повідомляється, що планета така мала, що вона вдвічі менше Плутона. Діаметр "карлика" становить всього 420-1180 кілометрів.

Варто зазначити, що один оберт планети 2014 UZ224 навколо Сонця займає понад тисячу років. Зараз вважається, що 2014 UZ224 – третій по віддаленості від зірки об'єкт Сонячної системи.

Раніше нова планета була відома як "транснептуновий об'єкт" 2014 UZ224. У 2014 році студенти Гердес отримали завдання знайти на астрономічних знімках рухомі об'єкти в межах Сонячної системи. Вони розробили програмне забезпечення і виявили близько півтора десятка невідомих раніше тіл за перші кілька місяців спостережень.

Нова планета приєднається до списку вже існуючих карликових планет Сонячної системи. Зараз їх п'ять: Церера, Хаумеа, Макемаке, Еріда і Плутон. За різними оцінками вчених, в майбутньому може бути виявлено до 200 карликових планет в поясі Койпера і до 10 тисяч карликових планет за його межами.

Ви зараз переглядаєте новину "У Сонячній системі поповнення: вчені відкрили нову планету". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"