Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Астрономи виявили небезпечні для Землі астероїди

2 липня, 04:26

Всі космічні тіла давно відкриті і за ними ведеться постійне спостереження

/ Фото: Pixabay

Вчені назвали чотири астероїди, які можуть зіткнутися з Землею. Про це повідомляє RT.

Всі космічні тіла давно відкриті і за ними ведеться постійне спостереження. Кожен з них потенційно може зіткнутися з планетою.

Так астероїд 1979 XB 900 метрів у діаметрі мчить крізь Сонячну систему зі швидкістю близько 70 000 км/. Кожна секунда наближає космічне тіло до Землі майже на 30 км. Астероїд визнаний одним з найнебезпечніших у "списку ризиків" серед навколоземних астероїдів.

Астероїд Апофіс наблизиться до Землі на 30 000 км до 2029 року. Зараз його відстань від планети понад 200 мільйонів км. Якщо Апофіс зіткнеться з Землею, то сила удару буде дорівнює приблизно 15 000 ядерних зарядів, що вибухнули одночасно.

Ще одним потенційно небезпечним є астероїд 2010 RF12, щоправда його падіння завдасть меншого збитку, ніж Челябінський метеорит, що впав 2013 року.

Орбіта космічного тіла під назвою 2000 SG344 практично повторює земну, що дозволяє вивчати астероїд. Він розташований досить далеко, але щосекунди наближається до Землі на 1,3 км.

В тренді
ПАРЄ звинуватила скандального російського депутата в зливі інформації кремлівським ЗМІ
Леонід Слуцький. Фото: сайт Держдуми РФ

Раніше повідомлялося, що до Землі наближається великий астероїд.

Нагадаємо, що раніше в NASA були стурбовані тим, що астероїди падають на Землю все частіше. Водночас на межі Сонячної системи знайшли артефакт зі "світу мертвих".

Дивіться також в сюжеті про те, як астероїд-вбивця наближається до Землі:

Загрузка...