Авіабудівний гігант Boeing звернувся до пілотів та операторів польотів із попередженням про несправності в лайнерах четвертого покоління Boeing 737 Max і методи їх усунення.
6 листопада на сайті компанії підтвердили, що інструкції були розіслані в результаті розслідування авіакатастрофи в Яванському морі, де 29 жовтня зазнав аварії пасажирський літак Lion Air з 189 особами на борту.
Згідно з оприлюдненою заявою Boeing, причиною трагедії став збій в роботі датчика кута атаки – кута, під яким крило літака знаходиться до повітряного потоку. У деяких випадках автоматика може визначати можливий зрив повітряного потоку і відводити літак в піке.
Нагадаємо, лайнер Boeing 737 MAX розбився, виконуючи рейс JT610 з Джакарти в Панкалпінанг. Літак упав приблизно через 13 хвилин після зльоту. Майже відразу після зльоту командир літака запросив екстрену посадку, після чого зв'язок із ним перервався, а лайнер зник з екранів радарів.
Ми вже писали, що Boeing розбився в морі неподалік від острова Ява. На поверхні моря вже виявили уламки літака та особисті речі пасажирів. На борту лайнера не було українців.
Крім того, виявилося, що повітряне судно було несправне – чотири останні польоти екіпаж фіксував збої в роботі покажчика швидкості літака.
Читайте також:
- Авіакатастрофа в Індонезії: стали відомі подробиці аварії Boeing 737
- Катастрофа Boeing 737 в Індонезії: на сушу підняли 105 тіл загиблих
- Число жертв катастрофи в Індонезії зросло
- Авіакатастрофа в Індонезії: рятувальники шукають другу чорну скриньку Boeing 737
- На місці аварії Boeing 737 в Індонезії знайшли уламок шасі
- SOS відразу після зльоту: свідок розповів про катастрофу авіалайнера в Індонезії