Зробити стартовою
25,86
29,03
РУС

Марихуана змінює генетичний профіль сперми – вчені

Дослідники відзначають, що це стосується як куріння конопель, так і тютюну

Фото: pixabay.com
Фото: pixabay.com.

Вчені з'ясували, що вживання марихуани впливає на експресію генів і викликає структурні та регулятивні зміни в ДНК. Про це повідомляє телеканал Sky News.

Професор Сьюзен Мерфі, керівник Відділу репродуктивних наук, поінформувала, що куріння може призвести до чоловічого безпліддя або уповільнення розвитку майбутньої дитини. Дослідники відзначають, що це стосується як куріння конопель, так і тютюну.

Так, вживання марихуани впливає на експресію генів і викликає структурні та регулятивні зміни в ДНК. Також дослідження показало, що чим вище концентрація ТГК в сечі чоловіка, тим виразніші зміни в спермі.

Експерименти проводилися на щурах, а також в одному дослідженні взяли участь 24 чоловіки. Результати були опубліковані в журналі Epigenetics.

Сьюзан Мерфі зазначила, що вплив таких змін на дитину поки невідомий. Також невідомо, чи може взагалі сперма, уражена ТГК, бути досить здоровою для запліднення яйцеклітини і продовження ембріонального розвитку.

"Ми знаємо, що є наслідки вживання канабісу на регуляторні механізми в ДНК сперми, але ми не знаємо, чи можуть вони передатися наступному поколінню", – сказала вона.

Вчені стверджують, що тривале куріння може зробити чоловіків безплідними, а також порушити здоров'я майбутніх дітей. Тому медики попереджають, що єдиним рішенням є припинити курити як мінімум за шість місяців до зачаття дитини.

Нагадаємо, з метою економії – і для, звичайно ж, для підвищення явки на традиційно непопулярному заході – американська влада вирішила поєднати проміжні вибори в Конгрес з референдумом щодо легалізації марихуани.

Раніше британський уряд 1 листопада ухвалив закон про легалізацію вживання марихуани в медичних цілях.

Також, як ми вже писали, президент Мексики Андрес Мануель Лопес Обрадор обіцяв розглянути можливість легалізації наркотиків заради боротьби з насильством в країні.

Крім того, цього літа Канада стала першою з країн "Великої двадцятки", яка повністю легалізувала марихуану.

Ви зараз переглядаєте новину " Марихуана змінює генетичний профіль сперми – вчені". Інші Інші країни дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Букви

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів