Китайські компанії зареєстрували нові торгові марки з іменами популярних футболістів.
Серед товарів виявилися унітаз "Роналду", піжама "Погба", шини "Неймар", фруктовий сік "Мессі" та каструлі "Суарес".
Презервативи "Зідан" і штучні груди "Бекхем" очікують розгляду національним управлінням по торговим маркам Китаю.
Зараз на одного Ліонеля Мессі припадає близько 166 товарів з його ім'ям в назві.
На реєстрацію "Неймара" вже подані тридцять заявок, ще чотирнадцять – на "Суареса" і сім – на "Погба".
Це стало можливим завдяки чинним законам у Китаї. Представникам спортсменів потрібно самостійно реєструвати імена і назви в їхньому китайському написанні, інакше торгові марки зможуть привласнити і використовувати місцеві бізнесмени.
Наприклад, товари з китайським написанням імені Кріштіану Роналду були вперше зареєстровані компанією з Гонконгу в 2008 році. Відтоді ім'я футболіста в обхід офіційних представників ставлять на туалети та посудомийні машини.
Іноді торгові марки в Китаї реєструють і самі спортсмени. У 2007 році Мессі подав сім заявок на виробництво ліцензованих товарів, а Роналду – п'ятнадцять. Серед заявок виявилися настільні ігри, зубна паста, листівки, дезодоранти і будинки для людей похилого віку.
Тим часом, журналісти британського видання The Sun опублікували матеріал, в якому з обуренням відгукнулися про безліч товарів під назвою "Новачок" на російському ринку. Приїхавши в РФ фанати з Великобританії поставляють на батьківщину вечезну кількість знімків, на яких "Новачок" відображений в різних іпостасях.
Раніше російський підприємець скористався отруєнням колишнього російського шпигуна в Великобританії, випустивши бренд масла, названого на честь речовини, яка використовувалося під час замаху на екс-шпигуна – "Новачок".
Читайте також: