У Молдові телеканал оштрафували за показ Путіна

6 Квітня 2018, 12:50

У передачі, на думку спеціальної комісії, демонструвалися "ознаки переваги Росії"

<p style="text-align: justify;">Фото: pixabay.com</p>
Фото: pixabay.com

У Молдові координаційна рада з питань телебачення і радіо (КСТР) республіки оштрафувала молдавський телеканал "Прайм", що ретранслює ОРТ, за показ щорічного послання президента Росії Володимира Путіна Федеральним зборам як заборонену пропаганду. Про це повідомляє  ТАСС

Члени ради припустили, що в цій передачі демонструвалися "ознаки переваги Росії в порівнянні з іншими країнами" і призначили максимальний штраф за перше подібне порушення в 70 тис. лей (4,2 тис. доларів).

Перед цим КСТР оштрафував на 50 тис. лей (близько 3 тис. доларів) телеканал РТР-Молдова за появу в його новинах сюжетів, вироблених каналом "Росія-1".

Як відомо, голова парламенту Молдови Андріан Канду, який за рішенням Конституційного суду виконує обов'язки президента, підписав закон "про боротьбу з російською пропагандою".

Президент Ігор Додон категорично відмовився промульгувати закон. Він повернув його до парламенту 21 грудня, але депутати парламентської більшості 22 грудня повторно проголосували за його ухвалення в тій самій редакції, без врахування думки президента. Додон знову відхилив закон.


Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...