Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Японські вчені виявили на Місяці підземні тунелі

28 березня 2017, 04:35

Дослідники вважають, що порожнечі в супутнику Землі можуть стати першою колонією за межами нашої планети

Люди можуть в майбутньому колонізувати Місяць. Фото з відкритих джерел

Японці виявили на супутнику Землі серед безлічі ям тунелі, які пролягають на багато кілометрів в глибині Місяця, повідомляє popmech.ru.

Японські дослідники вважають, що така геологічна будова Місяця може вмістити в себе в майбутньому людські колонії.

Вчені, які вивчають особливо глибокі місячні ями, прийшли до висновку, що деякі з них – не ями зовсім, а тунелі, які пронизують місячну породу на багато кілометрів углиб.

Відзначається, що в минулому році місія НАСА Gravity Recovery and Interior Laboratory виявила гравітаційні аномалії в районі діри на плато "Пагорби Маріуса". І тепер японці поставили запитання, чи можуть вони бути просто горизонтальними тунелями, лавовими каналами або ж відкритими виходами магми.

В тренді
"В рай думає потрапити?": Путін знову став об'єктом насмішок у мережі
Володимир Путін у ВДІКу

Тепер же, за допомогою японського апарату "Кагуя", вчені з'ясували, що поблизу отворів знаходяться великі, багатокілометрові порожнечі.

як повідомлялося, у NASA запропонували створити магнітний тунель, який би дозволив захистити Марс від небезпечного космічного випромінювання і сприяв тераформуванню (створення сприятливого для життя клімату) планети.

Загрузка...